Samolepky na nehty Essence

Žádné komentáře

Když jsem zahlédla v drogerii tyto samolepky na nehty od značky Essence, musela jsem je vyzkoušet. Stojí jen 29 Kč. Samolepek je více, takže vystačí na dvě ozdobení nehtů. Elegantní francouzská manikůra s kamínky vypadá na nehtech decentně a nic tím nezkazíte. Nanášení samolepek na nehty je celkem jednoduché, ale stalo se mi, že některé samolepky při větším ohnutí praskaly. Nanášela jsem je pinzetou, pak jsem je zahladila a výsledně zalakovala průhledným lakem. Na některých se dělaly bublinky, ale daly se snadno zahladit.

Výsledkem je, že  nehty vypadají skoro jako gelové. Zblízka bylo poznat, že je to samolepka a některý nevycházely na šířku nehtu, ale na první pohled to vypadalo dobře. Bohužel zhruba po dvou hodinách se začaly samolepky na krajích oprýskávat, a to jsem nedělala žádnou činnost, jen jsem asi dvakrát sáhla do kabelky pro peněženku či mobil. Kdyby vydržely déle, používám je rozhodně častěji. Možná by bylo pro příště lepší vybrat si nějaké samolepky, co se nelepí na kraj nehtu, aby déle vydržely.


Celkové hodnocení: Nedoporučuji, kdyby vydržely aspoň den, dali by se využít aspoň jednou za čas, ale takhle je nebudu používat vůbec.



Žádné komentáře :

Okomentovat