Moje sbírka laků na nehty

Žádné komentáře
Miluju lakování nehtů. Rozhodla jsem se, že žádné už nakupovat nebudu, ale regály v drogeriích jsou velice lákavé. Od té doby, co jsem si dala "nákupní stopku", jsem stejně koupila minimálně deset nových kousků. Celkem mám 37 laků + 4 top coaty:


Essence
Růžový odstín mám ráda, je takový sladce růžový, je výrazný, ale ne příliš křiklavý, hnědorůžový s matným efektem bohužel na rukou moc nedrží. Béžový s pískovým efektem a jemný perleťový bílý lak jdou velice špatně odlakovat.
P2 
Tyto laky bohužel nejsou u nás v ČR k dostání, přivezla mi je sestra z Německa, mají pískový efekt, ale velice dobře jdou odlakovat.


Miss Sporty
Kromě prvních dvou odstínů další laky moc nepoužívám, stříbrný lak vypadá na nehtech velmi pěkně, na světle hází zajímavé odlesky, druhý odstín je jemně hnědorůžový, a ladí mi k pleti, červený odstín je krásný, ale jelikož na nehtech drží tak polovinu dne, moc ho nepoužívám (což je problém všech červených laků - nevím tedy, jak to je u dražších kousků, kupuju vždy levnější značky jako jsou Miss Sporty, Essence, ..... )



 Essence
Ještě stará řada, v drogeriích již nesehnatelná. Sytě růžové používám méně, béžový je opravdu jemný, když dám jen jednu vrstvu, není skoro vidět

Golden Rose 
Opět perleťově bílá, poté starorůžová a nakonec stříbrná, kterou mám ráda hlavně proto, že na ruce ladí ke stříbrným šperkům a jde použít i k přelakování staré bižuterie.


Maybelline
Zlatý odstín je fajn, používám ho občas i na přelakování bižuterie, bílý odstín bohužel dělá fleky

NYC 
Fialový a sytě červený, taky je používám velice málo.


Essence
První je myslím na francouzskou manikůru, mám ho doma snad přes pět let, druhý má v sobě zlaté třpytky, které se hodí jako další vrstva na nalakovaný nehet, bílý odstín má matný efekt, ale bohužel dělá šmouhy, pokud nedám více vrstev.

Oriflame, Avon
Můj oblíbený je ten růžový od Avon, opět má pískový efekt a vypadá na rukou velice elegantně.


Catrice
Maybelline
Golden Rose
Joko
Sally Hansen
Reklama tvrdí, že lak má vydržet týden, ale bohužel vydrží úplně stejně jako běžné laky (2-3 dny), ale za cenu 99,- není tak drahý.
Essence
Golden Rose
Rimmel


Top Coaty (Flormal, Essence, RL, Miss Sporty)
Řekla bych, že všechny jsou skoro stejné, prodlouží výdrž laku tak o den, ale Essence gel-look moc nedoporučuji, schne velmi dlouho, což je ve spěchu nepraktické. Nejvíce mi vyhovuje Base and Top coat od Miss Sporty, a to z jediného důvodu, že je to 2v1 a rychle schne.

Zde jsou ukázky některých laků:








Celkové hodnocení: Výrazné laky většinou moc nevydrží, jsou oloupané zhruba za den. Spíše používám světlé nebo nude odstíny, na kterých není tolik vidět, že se kousek na kraji odloupne. Větší výdrž mají laky se třpytkami, které jsou ale zase špatně dolů z nehtů. Nehty si lakuji asi každý třetí den, oproti gelovým nehtům je výhodou, že můžu střídat barvy podle nálady či oblečení, nevím, zda by mě trochu nenervovalo, mít celý měsíc jednu barvu, ale gelové nehty zase ušetří čas. Jelikož mám světlou pleť, výrazné laky mě přijdou velice kontrastní, proto dávám přednost jemnějším odstínům, jako je světle růžová, perleťově bílá, ....



Žádné komentáře :

Okomentovat