Ali Express - hodinky Geneva, neslíbatelná rtěnka, nadkolenky a pouzdro na mobil

Žádné komentáře
V poslední době jsem často slýchávala, že si lidé objednávají zboží na různých levných serverech, jako je Ebay, Wish či Ali Express. Slyšela jsem samou chválu, a tak jsem si říkala, že to musím také zkusit. Nalákalo mne poštovné zdarma a nízké ceny některých výrobků. Například hodinky seženete i za 26 Kč Já si konrétně objednala hodinky Geneva za 75 Kč, neslíbatelnou rtěnku za 25 Kč a nadkolenky.


Hodinky jsou na pohled opravdu pěkné, skoro nerozeznatelné od dražších. Ale přišly mi bez tlačítka. Nejdříve jsem si říkala, že je to jen náhoda, že se to asi stává zřídka. Přesto jsem hodinky nosila, na první pohled si toho nikdo nevšiml. Ale asi po týdnu se rozpadlo zapínání. (byla to závada, která šla opravit). Naštvalo mě to, ale na druhou stranu, co lze čekat od hodinek za tuto nízkou cenu.



Rtěnka byla objednána v krásném, růžovém a jemném odstínu. Ale když přišel balíček, tak s ním přišel i šok. Přišla mi křiklavě červená! Musím ale uznat, že rtěnka i přes svou nízkou cenu na rtech drží, stejně jako Lipfinity od Max Factor za cenu čtyř stovek, po které toužím už několik let.

Někdo by řekl, co čekám za tak malé ceny, ale pro mě to bylo zklamání. Objednávala jsem si předměty s vysokým hodnocením prodejce. Takže bych aspoň čekala, že mě přijde ten správný odstín rtěnky a hodinky i s tlačítkem. Po komunikaci s prodejci jsem ani neviděla snahu to napravit. 

A teď to, co přišlo tak jak má .......

Nadkolenky přišly v černé barvě, jako jsme si je objednávala, ale místo toho, aby byly asi do půlky stehen, byly jen lehce nad kolena. To ale přisuzuji asijským velikostem, takže to nelze dávat za vinu Ali Expressu. Cena byla 50 Kč Hodinky, které jsem objednávala mamce byly naprosto v pořádku. Stály jen 75 Kč.



Pozdrem na mobil mě mile překvapil. Objednávala jsem si ho na Samsung S III mini. Vypadalo stejně jako na obrázku, jen za cenu 37 Kč.

Celkové hodnocení: Výrobky, které jsem objednávala, byly velice levné, a v obchodě je za tuto cenu neseženete. Za hodinky podobného typu by jste zaplatili zhruba 300 Kč, za neslíbatelnou rtěnku minimálně 200 Kč a za pouzdro na mobil zhruba 300 Kč. Ale je to trochu hazard, nevíte, jestli Vám přijde stejná barva, nebo jinak poškozené zboží. Nedoporučuji objednávat nic drahého. Po třech pokusech objednat rtěnku znovu (v očekávání, že se náhodou trefí do správného odstínu), mě došla trpělivost, protože proces placení probíhal příliš dlouho. Jelikož rtěnka je opravdu dlouhotrvající, tak jsem si ten samý typ objednala přes Ebay, snad budou výsledky lepší. 

Žádné komentáře :

Okomentovat